Nidzica, Warmińsko-Mazurskie Darmowe Ogłoszenia


Nidzica, Warmińsko-Mazurskie

zmień miasto

Warmińsko-Mazurskie / Nidzica / Ogłoszenia Towarzyskie

Ogłoszenia Towarzyskie

 
Wyszukiwanie
 

Darmowe ogłoszenia towarzyskie Pań z twojego miasta i całej Polski, Pani szuka Pana, Pan szuka Pani, Studentka szuka sponsora, Randki ze sponsoringiem i randki bez sponsoringu, tu znajdziesz życiowego partnera, kochanka, romans - Partnera na randkę, na gorący seks, rozkoszną miłość, ogłoszenia matrymonialne Pań za darmo bez sponsorowania. Kilkadziesiąt tysięcy sprawdzonych ogłoszeń z całej Polski.

Pani szuka Pana | Pan szuka Pani | Para szuka pary | Sponsoring - Zasponsoruję | Sponsoring - Szukam sponsora | Sponsoring - Szukam sponsorki | Escort Service
Tytuł
Dyskretne wsparcie finansowe:) (Wrocek) Dyskretne wsparcie dla miłej i uśmiechniętej dziewczyny:* Jest to ogłoszenie aktualne i szukam tylko jednej n...
Poszukuję młodej dziewczyny do wspólnych spotkań oraz wyjazdów (Szczecin Zachodniopomorskie) Cześć, Poszukuję młodej atrakcyjnej dziewczyny najlepiej w wieku od 26 lat w celu towarzystwa podczas wyjaz...
Zasponsoruje za seks!! (Jedrzejow, Kielce Miechow Zawiercie Wloszczowa) Czesc. Z checia zasponsoruje dziewczyne w zamian za seks z okolic Jedrzejowa Wloszczowy Kielc i Miechowa. Jes...
Szukam Ciezarna (Szczecin) Witam, poznam fajna dziewczyne w Ciazy ktora ma ochote na mila znajomość, jeśli masz ochote spedzic milo czas ...
500 za 15 minut zabawy w samochodzie - konkretnie - bez zbędnych pytań (Krakow Katowice) Komkretnie i na temat. Za 15 minut zabawy w samochodzie proponuje 500 zł. Nie interesuje mnie czy masz chłopa...
Poznam sympatyczną przyjaciółkę.... (Cały kraj) Poznam sympatyczną przyjaciółkę zainteresowaną dłuższą,sponsorowaną znajomością...satysfakcjonującą dla dwóch ...
Licealistka, studentka kraków (Kraków) Dojrzały, miły, przystojny mężczyzna a także majętny pozna niebanalną i uroczą licealistkę lub studentkę oferu...
Zasponsoruje-pilne!!! Zasponsoruje-pilne!!! (Anglia) Witam mam 30 lat szukam dziewczyny do ukladu sponsorowanego w wieku 18-24 lata.Spotkania raz w miesiacu na 2-3...
Zadbany i kulturalny SPONSOR dla młodej dziewczyny (Warszawa i okolice) Witam, Poznam młodą, szczupła zadbaną dziewczynę w celu niezobowiązujących spotkań sponsorowanych lub stałe...
Szukam kochanki idealnej (Poznań/Wielkopolska) 34 lata/183cm/brunet. Szukam na stałe spotkania zadbanej kobiety z potrzebami do 40lat. Jestem bardzo przyst...
Dyskretnie zasponsoruję - na dłużej (Warszawa i okolice) Poszukuję młodej dziewczyny, z którą będę mógł spędzać niezapomniane chwile, najlepiej podczas dłuższych wiecz...
Szybka kasa w aucie dla młodej dziewczyny (Szczecin, okolice) Spotkania krótkie i gorące, sponsorowane. Dla młodziutkiej lubiącej oral i szybki seks. Konkretnie i dyskretni...
500zl Meeting (Krakow) I am a 39 year old guy who is seeking a fun and intelligent girl for regular meetings, $ 500 per meeting :) If...
Szukam pięknej blondynki Szukam pięknej blondynki (Warszawa, cały kraj ) Jeżeli nie jesteś profesjonalistką tylko normalną dziewczyną to napisz proszę..... szukam konkretnie i bez baj...
Dziewczyne w ciąży zasponsoruje (Krakow, Katowice, Małopolska, Śląsk) Wesprę finansowo zadbaną, młodą dziewczyne w ciąży - jednorazowo lub stały układ - w zamian za namiętne spotka...
Zadbany i kuturalny SPONSOR dla młodej szczupłej dziewczyny (Warszawa i okolice) Cześć, Jeśli jesteś młodą i szczupłą dziewczyną i chwilowo potrzebujesz gotówki albo po prostu chcesz sprób...
Poznam fajną dziewczynę, która chce stworzenia trwałych relacji opartych na miłości i zaufaniu (Pomorskie) Chciałbym poznać mądrą i atrakcyjną (szczupłą i ładną) kobietę, która nie ma zobowiązań i która czeka na swoje...
Konkretny i przystojny dominator sponsor dla atrakcyjnej - stała relacja (Jaworzno,Chrzanów, Oświęcim) Przystojny, zadbany, inteligentny i miły 34 letni przedsiębiorca wejdzie w sponsorowaną relację z atrakcyjną P...
Studentka Warszawa (Warszawa) Dojrzały, miły, przystojny mężczyzna, a także majętny, pozna niebanalną i uroczą studentkę oferując stała pomo...
Czesc, szukam mlodej szczuplej nastolatki / studentki z poczuciem humoru, duzo energii zyciowej i ch Czesc, szukam mlodej szczuplej nastolatki / studentki z poczuciem humoru, duzo energii zyciowej i chetnej sie ...
AKTUALNE Szukam atrakcyjnej, szczupłej dziewczyny o naturalnych, długich włosach :) AKTUALNE Szukam atrakcyjnej, szczupłej dziewczyny o naturalnych, długich włosach :) (Warszawa / Cały Kraj) Moja początkowa propozycja to 1000zł za spotkanie, a jeśli przypadniemy sobie do gustu to mozemy pomyśleć o st...
Konkretnie i na temat... (Zielona Góra, Świebodzin, Słubice, Munster, Hamm) Zabiore Cię właśnie tam, gdzie jutra słodki smak... Zabiore Cię właśnie tam, gdzie wolniej płynie czas... ...
Konkretnej, miłej Pani szukam (Kraków) Szukam sympatycznej, inteligentnej dziewczyny w celu zawarcia milej znajomości do męsko-damskich spotkań we dw...
Zasponsoruję ciekawą kobietę (Gdańsk) Witam....jeszcze nieznajoma Z przyjemnością poznam kobietę, zgrabną....wesołą....radosną, która potrafi docen...
Realny StaŁy Sponsor!!! Realny StaŁy Sponsor!!! (Warszawa/caŁa Polska) Witaj jeżeli interesuje cię realna stała relacja napisz proszę, poszukuje jednej stałej kobiety do miłych spot...
Ogłoszenie dla młodej dziewczyny - Sponsoring (Poznań) Zasponsoruję, pomogę finansowo młodej dziewczynie w zamian za spotkania. Możliwe spotkanie jednorazowe jak i p...
Wakacje - Thailand - 4000zl (Wawszawa / Thailand) Witam, szukam zabawy, inteligentne i atrakcyjne dziewczyny, aby przejść na luksusowe wakacje do Tajlandii. Jes...
Stałe finansowe wsparcie dla chętnej na układ 2m+1k (Województwo łódzkie, Łódź, Warszawa) Jeśli jesteś otwartą seksualnie kobietą, lubisz niestandardowe sytuacje, preferujesz zdecydowanie obdarzonych ...
Sponsor dla dziewczyny Poznań (Poznań) Zasponsoruję, pomogę finansowo młodej dziewczynie w zamian za wspólnie miło spędzone chwile. Możliwe spotkanie...
2500zł dla Fajnej Miłej dziewczyny stały układ lub jednorazowo.. Dzisiaj. (Koszalin i okolice) Zasponsoruję w stałym układzie lub jednorazowo dziewczynę w wieku od 17 do 21 lat w zamian za miłe chwile wyjs...
Chętnie zaprzyjaźnię się z młodszą i normalną dziewczyną:) (Kraków, okolice) Bardzo chetnie nawiaze znajomosc, przyjacielska relacje z mloda dziewczyna ktora zawsze chciala poznac starsze...
Do 2000 za 1 spotkanie z nastolatka do 17 lat ... napisz... sprobuje spelnic Twoje marzenia - :) (Katowice, śląskie) Witam ;) Jestem 35 - letnim biznesmenem. Finansowo osiągnąłem wszystko co chciałem. Chciałbym pomoc spełnić T...
Dzień Dobry (Warszawa i okolice) Wysoki 44-latek poszukuje szczupłej 18-latki (lub dwóch 18-latek) w celach towarzyskich ;) Spotkania raz w mie...
Przyjaźń z wzajemną korzyścią (Warszawa i cała Polska.) Moje ogłoszenie kieruję do ładniej i zgrabnej młodej kobiety bez tatuaży. Jestem wysokim i przystojnym 39 letn...
Zasponsoruję nastolatkę, studentkę ( Sponsoring - Zasponsoruję ) Zasponsoruję młodą 18-25 atrakcyjną dziewczynę. Jestem zadbanym 38latkiem, o dobrej pozycji zawodowej. Jes...
Maturzystkę, studentkę zaproszę na weekend lub na niezapomniane wakacje +kieszonkowe (Pomorskie, cała Polska) Fajny facet po 30 zaprosi fajną młodą dziewczynę na weekend, lub na niezapomniane wakacje. Kieszonkowe, super ...
Sponsoring (Łódź, Łowicz, Kutno) Szukam kobiety zmysłowej, dyskretnej oraz naturalnej. Należę do mężczyzn którzy stawiają sobie poprzeczkę dość...
Pełne utrzymanie dla zaocznej studentki lub innej niepracującej kobiety (Wrocław) Zapewnię utrzymanie przez jeden semestr najlepiej zaocznej studentce z dowolnego miasta która nie pracuje w ty...
Just obiad (Warszawa) Witam, Zapraszam ciekawą dziewczynę, z którą można porozmawiać i się pośmiać na obiad/kolację. Nie wymagam ...
Fajną, uśmiechniętą zasponsoruje - stały układ (Łódź) Cześć Zadbany 40sto latek, mężczyzna na wysokim poziomie, komunikatywny, szalony a zarazem odpowiedzialny, s...
Zasponsoruje miłą,szczupłą i piękną dziewczynę (Rzeszów i okolice 70 km) Jestem w miarę przystojnym, kulturalnym i zadbanym facetem w wieku 36lat Szukam dziewczyny 'normalnej', jeszc...
Zasponsoruję nastolatkę, studentkę (Nowy Targ, Zakopane, Kraków) Zasponsoruję młodą 18-25 atrakcyjną dziewczynę. Jestem zadbanym 34latkiem, o dobrej pozycji zawodowej. Je...
27 latek spotka się ze szczupłą Panią :) (Śląsk) Cześć, chętnie spotkam się ze szczupłą Panią w wieku od 18 do 30 lat. Mam 27 lat, możliwe spotkanie u mnie. ...
Poznam filigranową (Radom,Warszawa) Szukam miłej ,młodej studentki,licealistki posiadającej niezrealizowane fantazje, lubiącej przytulanie,pieszcz...
Pan zasponsoruje panią (Poznan) Niebrzydki, sympatyczny i inteligentny szuka nastolatki,dziewczyny, Pani do regularnych spotkań sponsorowanyc...
Poszukuję Pani chętnej na fetysz stóp (ja 22 lata, Pani coś koło tego) (Wrocław) Witam, mam 22 lata na imię Marcin i mam ochotę na lekką formę bdsm a konkretnie fetysz stóp poszukuję pani w w...
Dojrzałą (Śląsk i ościenne) Elegancki pan hojnie zasponsoruje starszą,zadbaną Panią z dużym biustem.
Zasponsoruję młodą dziewczynę (Woj Podkarpackie) Poszukuję młodej ładnej dziewczyny w celu spotkań sponsorowanych. Jestem 34 letnim brunetem Spotkania jednor...
28 letni biznesmen spotka się z młodą kobietą (Trójmiasto i okolice, Gdynia) Cześć, Mam 28 lat i jestem z gdyni ale dojazd do 250km nie stanowi dla mnie żadnego problemu. Nie szukam pr...
Dyskretną Młodą Wspomogę Finansowo za Sex (Pomorskie) Poznam dyskretną młodą i otwartą dziewczynę, lubiącą sex i pieszczoty. Szukam sympatycznej skromnej dziewczyn...
Młodziutką (Południe) Nawiążę stałą ,sympatyczną znajomość z młodziutką zgrabną dziewczyną. Elegancki,hojny trzydziestolatek.
Długo i namiętnie. (Warszawa) Poszukuję młodej,radośnie nastawionej do życia dziewczyny,najlepiej studentki lub licealistki o drobnej sylwet...
Szukam sympatycznej młodej bezpruderyjnej dziewczyny potrzebującej wsparcia - pomocy (Warszawa) Jeżeli jesteś młodą uśmiechniętą Dziewczyną zainteresowaną stałą znajomością ze zwyczajnym uczciwym facetem na...
Pomoc młodej kobiecie... (Polska) Elegancki starszy pan pozna i zasponsoruje młodą(ale pełnoletnią)i bardzo atrakcyjną kobietę...Jestem otwarty ...
Przystojny 34 latek wspomoże bardzo atrakcyjną, szczupłą licealistkę / studentkę Przystojny 34 latek wspomoże bardzo atrakcyjną, szczupłą licealistkę / studentkę (Warszawa / Cała Polska) Witaj, chętnie poznam naturalną dziewczynę na poziomie do niezobowiązującego układu, lub jednorazowej przygody...
Sponsoring dla młodej dziewczyny (Dolny Śląsk) Zasponsoruję młodziutką, ładną i szczupłą dziewczynę. Chętnie stały sponsoring - kilka spotkań w miesiącu, cho...
Szukam kochanki (Mazowieckie) Poszukuję od dłuższego czasu kochanki. Kiepsko mi idzie więc zamieszczam to ogłoszenie. Marzy mi się dziewczyn...
Niedziela, 05 Pazdziernik, 2014
Rudowłosa szuka odskoczni  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Młoda, pracująca dziewczyna szuka sponsora. Nie szukam stałego układu, raczej przygody, odskoczni. Jestem...
Poniedzialek, 22 Wrzesien, 2014
Oksydocyna Oksydocyna (Mława)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Lubię kiedy mężczyzna robi ze mną .... . Niewierna? Cóż, widzę sens w więzi z mężczyzną a doznania seksualne ...
Czwartek, 11 Wrzesien, 2014
Szukam przyjaciółkę-kochankę dyskretną (Nidzica , Olsztyn, Płońsk Okolica)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Szukam dyskretną przyjaciółkę-kochankę na dłuższy układ. Ja - brunet, wysoki, 35 lat. Prosze pisac na maila...
Czwartek, 14 Sierpien, 2014
Atrakcyjna kobietka szuka stałego sponsora Atrakcyjna kobietka szuka stałego sponsora  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam! Jestem atrakcyjną, zadbaną, inteligentną i pewną siebie kobietką (20 lat). Z przyjemnością poznam konkr...
Sroda, 13 Sierpien, 2014
Zasponsoruje młodą szczupłą (Nidzica, Olsztyn, Płońsk, okolica)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Witam Mam 36 lat. Jestem wysokim brunetem, ponoc przystojnym. Fotka w korespondencji mailowej. Szukam miłą, ...
Niedziela, 27 Lipiec, 2014
Cześć Chłopaki, znajdzie się tu fajny SAMIEC ALFA? Cześć Chłopaki, znajdzie się tu fajny SAMIEC ALFA? (Mława , cała Polska)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Blondynka nienaturalna, żadna mimoza i dama, fajna laska, ż którą można konie kraść. Jeżeli poszukujesz odsko...
Poniedzialek, 30 Czerwiec, 2014
Młoda, szczupła dziewczyna szuka sponsora Młoda, szczupła dziewczyna szuka sponsora  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam Jestem młodą kobietą (166cm) szczupła, ciemne włosy, zadbana, ładna, potrafiąca słuchać i umilić czas....
Wtorek, 27 Maj, 2014
Szukam dyskretna przyjaciółkę na dłuższy układ (NIDZICA oraz dalsza okolica )  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Szukam dyskretna przyjaciółkę na dłuższy układ. Miłą, dyskretną, szczupłą. Szczegoly do ustalenia telefonicz...
Sroda, 09 Kwiecien, 2014
Przystojny brunet szuka dyskretna szczupłą przyjaciółkę (Nidzica, Działdowo, Żuromin oraz okolica)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Zasponsoruję Szukam miłą i dyskretna przyjaciółkę - kochane na dłuższy układ. Jestem mobilny wiec mogę dojechać. Mam 39 l...
Szukam kulturalnego, zadbanego mężczyzny bez kompleksów do spotkań sponsorowanyc Szukam kulturalnego, zadbanego mężczyzny bez kompleksów do spotkań sponsorowanyc  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Mam 20 lat, szukam kulturalnego, zadbanego mężczyzny bez kompleksów w wieku 30 - 45 lat do spotkań sponsorow...
Sroda, 17 Lipiec, 2013
Atrakcyjna studentka szuka sponsora Atrakcyjna studentka szuka sponsora  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam. Jestem 20-letnia atrakcyjna studentka. Cechy charakterystyczne - długie nogi, długie włosy i nieschodzą...
Niedziela, 10 Luty, 2013
Szukam konkretnego zadbanego faceta który pomoże finansowo zadbanej 18 letniej dziewczynie Szukam konkretnego zadbanego faceta który pomoże finansowo zadbanej 18 letniej dziewczynie  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Witam szukam konkretnego zadbanego faceta który pomoże finansowo zadbanej 18 letniej dziewczynie wszystko d...
Wtorek, 25 Grudzien, 2012
Niebieskooka szatynka szuka sponsora Niebieskooka szatynka szuka sponsora  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Jestem szczupłą szatynką o niebieskich oczach i pięknym ciele, mam 18lat. Szukam sponsora na stały układ. Of...
Sobota, 06 Pazdziernik, 2012
Wesola 19 latka szuka jednego sponsora Wesola 19 latka szuka jednego sponsora  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Szukam jednego mężczyzny, powyżej 35l. Ja, 19-letnia wesoła kobieta, o pięknym ciele, atrakcyjna, szczupła, ni...
Sobota, 21 Lipiec, 2012
Filigranowa 16 letnia blondynka szuka opiekuna Filigranowa 16 letnia blondynka szuka opiekuna  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Jestem zdecydowana na zawarcie układu z miłym, odpowiedzialnym mężczyzną. Mam 17 lat, jestem filigranową blon...
Poniedzialek, 19 Marzec, 2012
Szukam stałego sponsora (Olsztyn,Olsztynek,Działdowo,Nidzica,Mława)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsora Szukam: Męczy Cie już codzienna rutyna, nie masz czasu na przyjemności...szukasz zmysłowości, namiętności,dob...
Sroda, 26 Styczen, 2011
Sex (Nidzica)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Pan szuka Pani Szukam kobiet wiek i wyglad bez znaczenia
Wtorek, 17 Sierpien, 2010
szukam dojzałej sponsorki 40-50 lat (Nidzica)  - Ogłoszenia Towarzyskie / Sponsoring - Szukam sponsorki szukam dyskretnej dojzałej kobiety 40-50 lat która zasponsoruje 39 latka.Czekam na powazne oferty